Sunday, November 28, 2010

Bapak Borek Anak Rintik


29 Nov 2010 - 10.30 am
-------------------------------
Baru cecah masuk pintu ofis. Sambung buat kerja dan pura-pura rajin. Email beratus2 nak dibaca...adeh..



29 Nov 2010 - 11.19 am
-------------------------------
Godfather(GF) call nak sampaikan berita baik.

GF : John, ni i baru terima surat saman...u kena speed trap kat Putrajaya...
Aku : Bila kena?
GF : 28 Oct 2010
Aku : Berapa laju i tekan?
GF : Speed limit 80...u tekan 93...
Aku : Berapa riban?
GF : 300 ringgit Malaysia sahaja..tapi takpa nanti i try adjust..

Hampeh, first time kena saman ekor...tahniah kepada diri sendiri..



29 Nov 2010 - 1.53 pm
-------------------------------
Godfather call sekali lagi...

GF : John, i pon kena saman jugak...kat Kelantan..on the exact same date as yours.
Aku : Like father, like son...haha!



p/s: godfather di atas merujuk kepada bapak saya sendiri, sekian

-$illyKorn

1 comment:

si kacak said...

haaha serius bapak borek ank rintik